to top

თანხის დაბრუნების პოლიტიკა

პროდუქტის დაბრუნების შემთხვევაში, კომპანია იღებს ვალდებულებას აანაზღაუროს თქვენ მიერ გადახდილი თანხის 100% თუ:

•     პროდუქტის ქარხნული შეფუთვა მნიშვნელოვნად არ დაზიანებულა და თან ახლავს ყველა დამატებითი თანმხლები ნაწილები და შესყიდვის დროს მიღებული დოკუმენტები (კერძოდ, გადახდის დოკუმენტი, საგარანტიო ტალონი და ა.შ.);

•    პროდუქტს აქვს ქარხნული ნაკლი, ან პროდუქტი არ შეესაბამება შეკვეთასა და / ან ტექნიკურ აღწერილობას ვებ – გვერდზე;

•    პროდუქტი დაზიანებულია მიწოდების დროს და თან ახლავს შესყიდვის დროს მოცემული ყველა ნაწილი და დოკუმენტი (გადახდის დოკუმენტი, საგარანტიო ტალონი და ა.შ.).

 

სატრანსპორტო მომსახურების  კომპენსაციის წესი:

კომპანია ანაზღაურებს ადგილზე მიტანის მომსახურების ღირებულებას, მომხმარებლის მიერ დაბრუნების / შეცვლის შემდეგ, თუ:

•   პროდუქტები არ შეესაბამება შეკვეთის ან / და ვებ-საიტის ტექნიკურ აღწერილობას;

•    პროდუქტს აქვს ქარხნული დეფექტები;

•    პროდუქტები დაზიანებულია ტრანსპორტირების დროს. ამისათვის აუცილებელია დეფექტური პროდუქტის შემოწმება მისი მიწოდებისთანავე და ამის შესახებ დაუყოვნებლივ უნდა აცნობოთ
კურიერსა და საინფორმაციო ცენტრს. წინააღმდეგ შემთხვევაში ზიანი არ დადასტურდება მიტანის დროს;

•    იმ შემთხვევაში თუ შეთანხმებული მიწოდების დრო კომპანიამ დაარღვია 2 დღეზე მეტი ხნის ვადით. ყველა სხვა შემთხვევაში, ადგილზე მიტანის სერვისის ანაზღაურება ხდება მომხმარებლის  მიერ.

სხვა ხარჯების ანაზღაურება

განვადებით შეძენილი პროდუქციის დაბრუნების შემთხვევაში, მომხმარებელი, გარდა სატრანსპორტო ხარჯებისა, ანაზღაურებს კომპანიის ხარჯებს, რომლებიც დაკავშირებულია კრედიტის დამტკიცებასთან.