dagvireke
ცხელი ხაზი: 0322 000 800
ან შეავსეთ ფორმა და ჩვენ დაგირეკავთ

close

წესები და პირობები

წესები & პირობები

ვებ-საიტი (www.mihouse.ge) არის შპს „ჰუალინგ სამშენებლო მასალების ჰიპერმარკეტის“ საკუთრება( საიდენთიფიკაციო კოდი- 406263378).

თუ თქვენ გაქვთ  წვდომა ამ საიტზე,  შეგიძლიათ განათავსოთ შეკვეთა და განახორციელოთ სხვა ოპერაციები ამ ვებ – გვერდიდან, ეს ნიშნავს, რომ თქვენ ეთანხმებით ჩვენი საიტის გამოყენების  პირობებს. თუ არ ეთანხმებით მოცემულ პირობებს, თქვენ ვერ შეძლებთ ამ საიტის გამოყენებას.

ხელშეკრულების პირობებსა და შემდგომ ამოცანებთან დაკავშირებული ნებისმიერი შეკითხვა შეგიძლიათ გააგზავნოთ info@mihouse.ge-ზე ან დაუკავშირდეთ ჩვენს ქოლცენტრს ტელეფონზე:

  0322 000 800.

1. ზოგადი პირობები

ტერმინების განმარტება

ჩვენ - შპს „ჰუალინგის სამშენებლო მასალების ჰიპერმარკეტი“, შემდგომში „კომპანია“;

თქვენ - პირი, რომელსაც აქვს  წვდომვებ-საიტზე,  ასევე იურიდიული პირი, რომლის სახელით ფიზიკურ პირს აქვს წვდომა ვებ-საიტზე.

შეთანხმება - ეს დოკუმენტი.

 ვებ-საიტის გამოყენებით:

2.რეგისტრაცია

3. მომსახურების პირობები და ვებ-საიტის გამოყენება.

ჩვენი მომსახურება საქართველოში ხელმისაწვდომია ვებ-საიტის საშუალებით. ჩვენ ვიტოვებთ უფლებას, ჩვენი შეხედულებისამებრ, თავიდან ავიცილოთ ან სხვაგვარად შეზღუდოთ ჩვენი მომსახურება.

ვებსაიტის გამოყენების შეზღუდვები

ვებ-საიტზე ინფორმაცია შეიძლება შეიცვალოს ან წაიშალოს წინასწარი გაფრთხილების გარეშე. ჩვენ არ ვიძლევთ გარანტიას, რომ ამ ვებ-საიტის მიერ მოწოდებული მომსახურება იმუშავებს უშეცდომოდ ან შეფერხებების გარეშე. თქვენ ვერ მიიღებთ ისეთ მომსახურებას, რომლებიც ჩვენი აზრით არღვევს კანონმდებლობით დადგენილ ნორმებს. გარდა ამისა, თქვენ გეკრძალებათ ჩვენი სისტემის ან ამ ვებ-საიტის ნებისმიერი არაავტორიზებული გამოყენებ, რომელიც მოიცავს ჩვენს სისტემაში უნებართვო წვდომას, პაროლის არასწორად გამოყენებას ან ვებსაიტზე განთავსებული ინფორმაციის არასწორად გამოყენებას. თქვენ ეთანხმებით, რომ ჩვენ უფლება გვაქვს გავუზიაროთ თქვენს მიერ მოწოდებული ინფორმაცია: 1. ჩვენს კომპანიასთან ასოცირებულ ნებისმიერ პირს და მის უფლებამოსილ წარმომადგენელს; 2. სხვა პირ ან ორგანიზაციას, თქვენი თანხმობის შედეგად; 3. შესაბამის პირ ან ორგანო, კანონით გათვალისწინებულ შემთხვევებში, ინფორმაციის გაცემის უფლების ან ვალდებულებების შესახებ. ამ ვებ-საიტის გამოყენებით ან თქვენს მიერ მიწოდებული ინფორმაციით, თქვენ თანხმობას აცხადებთ ასეთი ინფორმაციის გაცემის შესახებ.

4.ინფორმაცია მომხმარებლის შესახებ და მისი გამოყენების პირობები

ჩვენ ვაგროვებთ ორი ტიპის ინფორმაციას ჩვენს მომხმარებლებზე: პერსონალურ საიდენტიფიკაციო ინფორმაციას და არა- პერსონალურ საიდენტიფიკაციო ინფორმაცია.

1. პერსონალური საიდენტიფიკაციო ინფორმაცია არის ინფორმაცია, რომელიც განსაზღვრავს კონკრეტულ მომხმარებელს. შეიძლება მოგთხოვოთ მოგაწოდოთ ინფორმაცია თქვენს შესახებ (მაგალითად, თქვენი სახელი და გვარი, ელ.ფოსტის მისამართი, სქესი და დაბადების თარიღი, Facebook მომხმარებლის ID, ტელეფონის ნომერი, მისამართი), როდესაც ჩვენს ვებ – გვერდთან გაქვთ წვდომა და შეგიძლიათ განახორციელოთ სვადასხვა ტიპის ოპერაცია, გახსნათ ანგარიში ან შეიძინოთ პროდუქტი ჩვენთან ერთად.  

თქვენს მიერ მოწოდებული ინფორმაცია შესაძლოა იყოს გამოყენებული ჩვენს მიერ :

არა-პერსონალური საიდენტიფიკაციო ინფორმაცია არის ინფორმაცია, რომელიც არ განსაზღვრავს კონკრეტულ მომხმარებელს. ამგვარი ტიპის ინფორმაცია შესაძლოა შეიცავდეს თქვენს მიერ გამოყენებულ ბრაუზერს და თქვენი ინტერნეტ პროტოკოლის IP მისამართს. ჩვენ ან / და ჩვენს მიერ უფლებამოსილი მესამე მხარის სერვისის პროვაიდერებს, ისევე როგორც სარეკლამო წარმომადგენლებს, შეგვიძლია ავტომატურად მივიღოთ ეს ინფორმაცია ჩვენს ვებ – გვერდზე ვიზიტის დროს. გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ჩვენ შეიძლება გადავცეთ არა- პერსონალური საიდენთიფიკაციო ინფორმაცია ჩვენს პარტნიორებს. ყოველივე ზემოთქმულის უმთავრესი მიზანია, თქვენთვის-მომხმარებლებისთვის ჩვენი მხრიდან მომსახურების გაუმჯობესება.

ინფორმაციის შეცვლა და განახლება

თქვენ შეგიძლიათ შეცვალოთ თქვენი პერსონალური საიდენტიფიკაციო ინფორმაცია ვებ-საიტზე, თქვენი პერსონალური გვერდის შესაბამის განყოფილებაში შესვლის მეშვეობით. ჩვენ გირჩევთ, დაუყოვნებლივ განაახლოთ თქვენი პერსონალური საიდენტიფიკაციო ინფორმაცია, თუ ის შეიცვლება. შეგიძლიათ მოითხოვოთ თქვენი ანგარიშიდან ინფორმაციის ამოღება. იმის გამო, რომ ჩვენ ვაკვირდებით ძველ ტრანსაქციებს, თქვენ არ შეგიძლიათ წაშალოთ ვებ-გვერდზე ძველ ტრანსაქციებთან დაკავშირებული ინფორმაცია. გარდა ამისა, ჩვენ არ შეგვიძლია ყველა სახის ინფორმაციის წაშლა, რადგან პერიოდულად ვადგენთ სარეზერვო მონაცემებს.

მომხმარებლის არჩევანი  ინფორმაციის შეგროვებასა და გამოყენებასთან დაკავშირებით.

ყოველთვის შეგიძლიათ თავი შეიკავოთ დამატებითი ინფორმაციის გაცემისგან. თუმცაღა, საყურადღებოა, რომ შესაძლოა ეს მონაცემები საჭირო გახდეს იმ შემთხვევაში  თუ  ვებ-საიტზე განახორციელებთ რამე ტიპის ოპერაციას.  

ინფორმაციის უსაფრთხოება

ჩვენ მივმართავთ სხვადასხვა უსაფრთხოების ზომებს, იმისათვის რომ სათანადოდ დავიცვათ მომხმარებლის საიდენტიფიკაციო ინფორმაცია. თქვენი პირადი საიდენტიფიკაციო ინფორმაცია ჩვენს ვებ – გვერდზე მხოლოდ მაშინ არის მისაწვდომი, თუ მითითებულია თქვენი მომხმარებლის სახელი და პაროლი. ეს პაროლი დაშიფრულია. ჩვენ გირჩევთ, რომ არ გაზიაროთ თქვენი პაროლი მესამე პირებს. გარდა ამისა, თქვენი პერსონალური საიდენტიფიკაციო ინფორმაცია ინახება უსაფრთხო სერვერზე, რომელთანაც მხოლოდ შესაბამის პერსონალს და კონტრაქტორებს აქვთ წვდომა. გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ მონაცემთა გადაცემა ინტერნეტის ან უკაბელო ქსელის საშუალებით შესაძლოა არ იყოს აბსოლუტურად უსაფრთხო და გარანტირებული. ჩვენ ვატარებთ კომერციულად გონივრულ უსაფრთხოების ზომებს მონაცემთა დასაცავად და ვცდილობთ კონტაქტები დავამყაროთ მხოლოდ იმ ორგანიზაციებთან, რომლებსაც აქვთ მსგავსი მიდგომები ამ საკითხთან დაკავშირებით. ამასთან ერთად, ჩვენ ვერ ვიძლევთ გარანტიას ვებ-საიტიდან გადაცემული ინფორმაციის უსაფრთხოების შესახებ და არ ვართ პასუხისმგებელი მესამე მხარის ქმედებაზე, რომელმაც შესაძლოა  მიიღოს ასეთი სახის ინფორმაცია.

თქვენსა და "mihouse.ge" -ს შორის ნებისმიერი კომუნიკაცია, როგორიცაა კომუნიკაცია ელ. ფოსტით ან სხვა საშუალებით, სადაც თქვენ გასცემთ რჩევებს ან კომენტარებს ჩვენი მომსახურების გაუმჯობესების ან შეცვლის შესახებ, ჩვენს მიერ ჩაითვლება, როგორც პირადი და არაოფიციალური საკუთრივი ინფორმაცია. ასევე თქვენ ეთანხმებით, რომ ასეთი ტიპის ინფორმაცია ჩვენს მიერ გამოყენებული იქნება ყოველგვარი შეზღუდვების გარეშე.

5.პროდუქციის ონლაინ  შეძენის პროცედურა.

შეკვეთები მიიღება ყოველდღე 24 საათის განმავლობაში, www.mihouse.ge ვებ-საიტზე.

შეკვეთის და მითითებების მისაღებად შეგიძლიათ მიიღოთ ორშაბათს, სამშაბათს, ხუთშაბათს, პარასკევს, შაბათს და კვირას 10.00-19.00 საათზე, დაგვიკავშირდით ნომერზე: 0322 000 800.

ონლაის შეძენისთვის, თქვენ უნდა შეარჩიოთ სასურველი პროდუქტი და ჩააგდოთ ის ვირტუალურ კალათაში;

ნავიგაციისთვის შეგიძლიათ გამოიყენოთ კატეგორიები, ქვეკატეგორიები და სხვადასხვა ტიპის ფილტრები;

სასურველი ინფორმაციის მარტივად მოძიების მიზნით,  ჩაწერეთ საკვანძო სიტყვა "ძიებაში".

6. გადახდა.

გადახდა შესაძლებელია შემდეგი მეთოდით:

შეიძინეთ წინასწარ გადაიხადეთ ბანკში ან ინტერნეტ ბანკის მეშვეობით (შეკვეთის ომზადების შემდეგ შესაბამისი ინვოისი იქნება გენერირებული)

7.მიწოდება / მიღება

პროდუქტების მიტანა თბილისის მასშტაბით ხორციელდება 3-4 სამუშაო დღეში. ჩვენ ვახდენთ პროდუქციის მიწოდებას ყოველ სამუშაო დღეს. იმ შემთხვევაში თუ შეკვეთა განხორციელდა შაბათს ან კვირას, , პროდუქტები მიწოდება მოხდება სამშაბათს ან ოთხშაბათს.

ონლაინ შეძენილი პროდუქციის მიღება შეგიძლიათ ჰიპერმარკეტშიც. ჰიპერმარკეტში შესყიდვისას თქვენ უნდა წარმოადგინოთ გადახდის ქვითარი და პირადობის მოწმობა. პროდუქციის მიღება შესაძლებელი იქნება 2 სამუშაო დღეში.

პროდუქტებთან ერთად, ყველა საჭირო დოკუმენტაცია იქნება წარმოდგენილი. მათ შორის, სატრანსპორტო ზედნადები და საგარანტიო ტალონები.

მომხმარებელმა მიწოდების სერვისს  უნდა წარუდგინოს  პირადობის მოწმობა და ხელი მოაწეროს სატრანსპორტო ზედნადებზე. ეს ნიშნავს, რომ მომხმარებელმა დაადასტურა პროდუქციის მიღება.

გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ყველა მძიმე პროდუქტი და მასალა იქნება მოტანილი თქვენს მისამართზე, კართან ამოტანის გარეშე.

ადგილზე მიტანის ღირებულება გამოითვლება ავტომატურად, მას შენდეგ რაც თქვენ შეავსებთ ონლაინ შეკვეთას.

თბილისის ყველა ნაწილში, მოქმედებს უფასო მიტანის სერვისი იმ შემთხვევაში, თუ შენაძენის თანხა 800 ლარზე მეტია, წონა კი - 1,500 კგ ან ნაკლები.

თბილისის ყველა ნაწილში მიტანის სერვისი ჯდება 30 ლარი, იმ შემთხვევაში  თუ შენაძენის თანხა 800 ლარზე ნაკლებია, წონა კი 0-400 კგ-მდეა.

თბილისის ყველა ნაწილში მიტანის სერვისი 50 ლარი ღირს, თუ შესყიდვის თანხა 800 ლარზე ნაკლებია, წონა კი 401-1500 კგ-ს ფარგლებში

თბილისის ყველა ნაწილში მიტანის სერვისი ღირს 70 ლარი,  იმ შემთხვევაში, თუ წონა 1501-2500 კგ-ს ფარგლებშია.

თბილისის ყველა ნაწილში მიტანის სერვისი  ღირს 100 ლარი , იმ შემთხვევაში, თუ წონა 2500 კგ-ზე მეტია.

სხვა რეგიონებში მიტანის სერვისი მალე დაემატება.

მხოლოდ ონლაინ მაღაზიისთვის:

10 კგ-მდე პროდუქციის მიწოდება + კართან ატანის მომსახურება- 5 ლარი

10 - 20 კგ-მდე პროდუქციის მიწოდება  + კართან ატანის მომსახურება- 7 ლარი

შეკვეთის გაუქმების პირობები.

შეკვეთის გაუქმება შესაძლებელია მხოლოდ შეკვეთის დღეს, 16:00 საათამდე.

8. პროდუქციის დაბრუნების / შეცვლის პირობები:

შეძენილი პროდუქციის დაბრუნება ან შეცვლა დასაშვებია 5 კალენდარული დღის განმავლობაში. პროდუქტ უნდა იყოს "დაბრუნების უფლებით”. დაბრუნების ან შეცვლის შემთხვევაში შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ჩვენს ქოლ-ცენტრს ტელეფონზე: 0322 000 800. თქვენ უნდა მოგვაწოდოთ დაბრუნებული პროდუქციის საიდენტიფიკაციო მონაცემები, შეკვეთის ნომერი, შეკვეთის თარიღი და დაბრუნების მიზეზი. ატვირთეთ პროდუქტებისა და გადახდის დამადასტურებელი დოკუმენტის ფოტო და გაგზავნეთ ეს დოკუმენტი ელექტრონულ ფოსტაზე: info@mihouse.ge.

თუ პროდუქტსა და მის თანმდევი ნაწილებში / დოკუმენტებში რაიმე საეჭვო ცვლილება შეინიშნება, კომპანიას უფლება აქვს ეჭვი შეიტანოს მათ ავთენტურობაში და, შესაბამისად, შეაჩეროს პროდუქტის დაბრუნების პროცედურა გამოძიებამდე და დიაგნოსტიკური მუშაობის დაწყებამდე, რასაც შესაძლოა დასჭირდეს არაუმეტეს 5 სამუშაო დღე. გამოძიებისა და დასკვნის საფუძველზე, კომპანიას უფლება აქვს გააგრძელოს ან გააუქმოს პროდუქციის დაბრუნების / შეცვლის პროცედურა.

პროდუქციის დაბრუნებას / ჩანაცვლებას თან უნდა ახლდეს თანმდევი ნაწილები და დოკუმენტები, რომლებიც გადაეცა შეძენის დროს (გადახდის ქვითარი, საგარანტიო ტალონი).

ფასდაკლებული პროდუქციის გაცვლა / დაბრუნება არ ხდება.

პროდუქციის დაბრუნება შესაძლებელია შემდეგ  შემთხვევებში:

• პროდუქტები არ შეესაბამება შეკვეთას  ან ტექნიკურ აღწერილობებს ვებ-საიტზე;

• პროდუქტს აქვს ქარხნული დეფექტები;

• პროდუქტი დაზიანებულია ტრანსპორტირების დროს;

• კომპანიამ დაარღვია  შეთანხმებული მიწოდების დრო 2 დღეზე მეტი ხნის ვადით.

პროდუქციის შეცვლა შესაძლებელია ამ პირობების შესაბამისად:

• პროდუქტის ქარხნული შეფუთვა მნიშვნელოვნად არ არის დაზიანებული

• პროდუქტები არ შეესაბამება შეკვეთას ან ტექნიკურ სპეციფიკაციას ვებ-საიტზე;

• პროდუქტს აქვს ქარხნული დეფექტები;

• პროდუქტი დაზიანდა ტრანსპორტირების დროს.

ანაზღაურების წესები:

პროდუქტის დაბრუნების შემთხვევაში, კომპანია იღებს ვალდებულებას აანაზღაუროს თქვენ მიერ გადახდილი თანხის 100% თუ:

სატრანსპორტო მომსახურების  კომპენსაციის წესი:

კომპანია ანაზღაურებს ადგილზე მიტანის მომსახურების ღირებულებას, მომხმარებლის მიერ დაბრუნების / შეცვლის შემდეგ, თუ:

ყველა სხვა შემთხვევაში, ადგილზე მიტანის სერვისის ანაზღაურება ხდება მომხმარებლის მიერ.

სხვა ხარჯების ანაზღაურება

განვადებით შეძენილი პროდუქციის დაბრუნების შემთხვევაში, მომხმარებელი, გარდა სატრანსპორტო ხარჯებისა, ანაზღაურებს კომპანიის ხარჯებს, რომლებიც დაკავშირებულია კრედიტის დამტკიცებასთან.

პროდუქციის დაბრუნების / შეცვლის პროცედურა:

თუ დაბრუნება ინიცირებულია  დაუყოვნებლივ, მომხმარებლისთვის მიწოდების დროს, შეტყობინება პირდაპირ გადაცემულია ინფო-ცენტრში და მიწოდების სერვისის წარმომადგენელს ეძლევა ნებართვა დააბრუნოს პროდუქტი;

სხვა შემთხვევაში, მომხმარებელს შეუძლია მოითხოვოს პროდუქტის დაბრუნება პროდუქტის მიღებიდან 5 კალენდარული დღის განმავლობაში.

გარანტიის მქონეპროდუქტის დეფექტის შემთხვევაში, მომხმარებელმა უნდა იმოქმედოს გარანტიის პირობების შესაბამისად.

პროდუქტების შეცვლის დრო:

თუ პროდუქტის შეცვლის შესახებ მოთხოვნა დადასტურდება, კომპანია 5 სამუშაო დღის განმავლობაში მიაწვდის მომხმარებელს იდენტურ პროდუქტს.

იმ შემთხვევაში, თუ პროდუქტი არაა ხელმისაწვდომი მოცემულ მომენტში, კომპანია  აანაზღაურებს გადახდილ თანხას სამ სამუშაო დღეში.

თუ მომხმარებელს სურს  შეცვალოს დაზიანებული / დეფექტური პროდუქტი ანალოგიურზე, არაა ხელმისაწვდომი მოცემულ მომენტში, თანხა ანაზღაურდება იმავე მეთოდით რა მეთოდითაც განხოციელდა გადახდა:

•  გადარიცხვა - ანგარიშზე გადარიცხვა (3 სამუშაო დღის ვადაში),

• შესაძლებელია ასევე თანხის სასაჩუქრე ბარათზე განთავსება.

9. საგარანტიო მომსახურება

საგარანტიო ტალონების გადაცემა მოხდება პროდუქციის მიწოდებასთან ერთად საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად. თითოეული პროდუქტისთვის არსებობს გარკვეული საგარანტიო ვადა და  პირობები.

Mihouse-ს გარანტიის მქონე პროდუქტის დაზიანების შემთხვევაში, მომხმარებელს შეუძლია მოგვაწოდოს ინფორმაცია ჩვენი ქოლ-ცენტრის მეშვეობით ტელეფონზე: 0322 000 800  ან  მოვიდეს ჩვენს მაღაზიაში. დეფექტის აღმოჩენის შემთხვევაში, თქვენ უფლება გაქვთ მოითხოვოთ პროდუქციის ანაზღაურება / შეცვლა მიტანიდან 5 კალენდარული დღის განმავლობაში. საგარანტიო პერიოდის განმავლობაში, თუ პროდუქტის ხარისხი არ შეეფერება გარანტიის პირობებს.

ადგილობრივი მიმწოდებლის გარანტიის მქონე პროდუქციის შემთხვევაში, საგარანტიო პირობები და წესები ფიქსირდება საგარანტიო ტალონებში და მომხმარებელმა უნდა იმოქმედოს შესაბამისად.

მომხმარებელის ზარის შემთხვევაში, ქოლ-ცენტრის ოპერატორდღის ბოლომდე აცნობებს მომხმარებელს ტექნიკური მენეჯერის შესაძლო ვიზიტის შესახებ, რათა მან შეამოწმოს პრობლემური ნივთი / დეფექტი.

10.დაგვეკონტაქტეთ:

info@mihouse.ge

ტელეფონის ნომერი: 0322 000 800