to top

ხშირად დასმული კითხვები


ხშირად დასმული კითხვები FAQ

1. როგორ შემიძლია ვიყიდო პროდუქტები თქვენს ვებ – გვერდზე?

შეგიძლიათ შეუკვეთოთ ონლაინ რეჟიმში. დაამატეთ პროდუქტები კალათაში და განაგრძეთ გადახდა. რეგისტრაციისას, ჩვენ დაგისვამთ საკონტაქტო ინფორმაციასთან დაკავშირებულ რამდენიმე შეკითხვას. დარწმუნდით, რომ შეარჩიეთ გადახდის მეთოდი და მიიღეთ დამადასტურებელი ელ. მეილი.

შეგიძლიათ დარეკოთ ორშაბათს, სამშაბათს, ხუთშაბათს, პარასკევს, შაბათს და კვირას 10.00-19.00 ტელეფონზე: 0322 000 800. ჩვენი ქოლ-ცენტრის ოპერატორები დაგეხმარებიან რეგისტრაციისა და შეძენის პროცესში.

2. როგორ შემიძლია გადავიხადო პროდუქტების თანხა?

შეგიძლიათ წინასწარ გადაიხადოთ ბანკში ან ინტერნეტ ბანკის საშუალებით (შეკვეთის მომზადების შემდეგ შესაბამისი ინვოისი იქნება გენერირებული)

3. შეიძლება პირდაპირ მაღაზიაში ვიყიდო პროდუქტები?

თქვენ შეგიძლიათ ნახოთ მთლიანი პროდუქცია ჩვენს მაღაზიაში, მისამართზე: თბილისი, ჯ. ლეჟავას #22, თბილისის ზღვის პლაზა.

4. შეკვეთის გაკეთების შემდეგ, რამდენ ხანში შევძლებ მივიღო პროდუქცია?

პროდუქციის მიწოდება ხდება 3-4 სამუშაო დღეში. ჩვენ მიწოდების სერვისი ყოველ სამუშაო დღეს ფუნქციონირებს.  იმ შემთხვევაში თუ შეკვეთა განახორციელეთ შაბათს ან კვირას , პროდუქციის მოწოდება იქნება შესაძლებელი სამშაბათს ან ოთხშაბათს.

რა ღირს ადგილზე მიტანის სერვისი?

თბილისის ყველა ნაწილში, მოქმედებს უფასო მიტანის სერვისი იმ შემთხვევაში, თუ შენაძენის თანხა 800 ლარზე მეტია, წონა კი - 1,500 კგ ან ნაკლები.
თბილისის ყველა ნაწილში მიტანის სერვისი ჯდება 30 ლარი, იმ შემთხვევაში  თუ შენაძენის თანხა 800 ლარზე ნაკლებია, წონა კი 0-400 კგ-მდეა.
თბილისის ყველა ნაწილში მიტანის სერვისი 50 ლარი ღირს, თუ შესყიდვის თანხა 800 ლარზე ნაკლებია, წონა კი 401-1500 კგ-ს ფარგლებში
თბილისის ყველა ნაწილში მიტანის სერვისი ღირს 70 ლარი,  იმ შემთხვევაში, თუ წონა 1501-2500 კგ-ს ფარგლებშია.
თბილისის ყველა ნაწილში მიტანის სერვისი  ღირს 100 ლარი , იმ შემთხვევაში, თუ წონა 2500 კგ-ზე მეტია.

სხვა რეგიონებში მიტანის სერვისი მალე დაემატება.

რეგიონებში მიწოდების სერვისი მალე დაემატება.

5. რა უნდა გავაკეთო, თუ შეკვეთის გაუქმება მსურს?

გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ ნომერზე :0322 000 800, ჩვენ ყველაფერს გავაკეთებთ, იმისათვის რომ დაგეხმაროთ.

გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ შეკვეთის გაუქმება შეგიძლიათ მხოლოდ იმავე დღეს, შეკვეთის განთავსებიდან 16.00 საათამდე.

6. რა უნდა გავაკეთო, თუ არ მომწონს მიღებული  პროდუქცია?

გთხოვთ, დაგვიკავშირდეთ ნომერზე: 0322 000 800 ან მოგვწერეთ ელ.ფოსტაზე@mihouse.ge, ჩვენ ყველაფერს გავაკეთებთ, იმისათვის რომ დაგეხმაროთ.

თუ პროდუქტები არ არის აღწერილი ვებ-გვერდზე და სურათებზე ნაჩვენებია არასწორი პროდუქცია, მაშინ  შესაძლებელია მისი შეცვლა  ან დაბრუნება  5 დღის განმავლობაში.

მადლობა